BORANG MAKLUM BALAS PELANGGAN
IBU PEJABAT JABATAN PERHUTANAN SEMENANJUNG MALAYSIA
Pelanggan yang dihormati,
Ibu Pejabat Jabatan Perhutanan Semenanjung Malaysia (IPJPSM) dari masa ke semasa mengukur Indeks Kepuasan Pelanggan bagi mempertingkatkan lagi kualiti perkhidmatan yang diberikan. Sukacita sekiranya tuan/puan dapat melapangkan masa dengan menjawab soal selidik yang disediakan. Atas kerjasama tuan/puan, kami dahului dengan ucapan terima kasih.
BAHAGIAN A : MAKLUMAT PELANGGAN
Sila tandakan pada ruang yang disediakan.
BAHAGIAN B: TAHAP KEPUASAN PELANGGAN TERHADAP KUALITI PERKHIDMATAN PEJABAT INI
Sila tuan / puan nyatakan tahap kepuasan anda pada skala 1 hingga 5 di kotak yang berkenaan bagi setiap kenyataan di bawah.
Sangat berpuas hati (5) |
Memuaskan (4) |
Sederhana (3) |
Kurang berpuas hati (2) |
Tidak Berpuas Hati (1) |